×

Lütfen aşağıdaki formu doldurun. Size en kısa zamanda dönüş yapacağız!

Avaya Aura® Call Center Elite

  • Dünya genelinde en çok kullanılan çağrı merkezi çözümü
  • Müşterilerin doğru kaynaklara ulaşarak bekledikleri servisleri almasını sağlar
  • Akıllı yönlendirme mekanizması ile müşterilerin konusuna hakim müşteri hizmet yetkilisine ulaşmalarını kolaylaştırır
  • Multi media kanalları kullanarak müşterilerin chat ve e-mail ortamından servis almalarını sağlar
  • Uygun raporlama tekniği ile contact center performansını geliştirip servis kalitesini yükseltir.

Icon
Avaya Aura Call Center Elite Solution

Avaya Aura® Contact Center

  • Telefon görüşmesinin üzerinde müşterilere text, IM,e-mail ve chat kanalları üzerinden servis veren compact bir çağrı merkezi çözümüdür.
  • Masrafları azaltarak daha ucuz kanallar üzerinden servis vermeyi sağlar.
  • Gelen çağrı yapısına göre içeride daha uygun, daha tecrübeli müşteri hizmet yetkililerine çağrıyı iletebilir.
    Anlık ve geçmişe yönelik raporlarla verilen servis kalitesinin artırımını sağlar
  • Müşterilerinizi sesli aramalar yerine daha uygun maliyetli SMS/text kanallarına yönlendirebilirsiniz.

Icon
Avaya Aura Contact Center

Avaya IPO Contact Center

  • 5 Kullanıcıdan 3000 kullanıcıya kadar, tek sistemden 32 lokasyona kadar ideal çağrı merkezi çözümü
  • Ofis yada uzak ofis Agent desteği
  • Voice, email, webchat kanal desteği
  • Outbound, IVR,ses kayıt desteği
  • Yetenek bazlı yönlendirme
  • Gelişmiş raporlama özelliği

Icon
Avaya IP Office Contact Center

Avaya CMS ( Çağrı Merkezi Raporlama Sistemi)

  • Çağrı merkezlerinin raporlama aracı olarak kullanılan CMS, gerçek zamanlı, ve geçmişe yönelik raporlamalar sağladığı gibi, bu raporlar üzerinde düzenleme yapmaya elverişlidir.
  • İstatistik bilgileri sağlayarak çağrı merkezinin performanısını artırır.
  • Çağrı merkezini oluşturan müşteri temsilcilerinin kişisel performanslarını ortaya çıkarır.
  • Çağrı merkezinin servis level kalitesinin hesaplanması için veri toplar
  • Müşteri memnuniyetiniartırmaya yönelik önlemler almak için bilgiler sağlar

Icon
Avaya Call Management System

Avaya WFO Ses Kayıt Sistemi

  • Kullanıcıların ses kayıtlarını yaparak daha verimli servis vermelerini sağlar.
  • Müşteri memnuniyetini artırmak için kaynak olarak kullanılır.
  • Müşterilerin problemlerini en kısa sürede çözmek için arşivleme oluşturur.
  • Müşteri temsilcilerinin yaptığı tüm operasyonun (Konuşmaların dışında) ekran kayıtlarını yaparak verilen servisin kalitesini artırır.

Icon
Avaya Aura Workforce Optimization

TOP